KONE julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2008

Pörssitiedotteet Julkaistu 06.10.2008

Osavuosikatsaus

KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2008 julkaistaan tiistaina 21. lokakuuta 2008 klo 12.30. Katsaus on julkistamisen jälkeen nähtävillä KONEen Internet-sivuilla osoitteessa www.kone.com.

Lehdistötilaisuus ja puhelinkonferenssi

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään tiistaina 21. lokakuuta 2008 klo 14.00.

Englanninkielinen puhelinkonferenssi ja analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.30. Puhelinkonferenssi on seurattavissa myös webcast-muodossa osoitteessa www.kone.com.

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssin numerot:
+1 334 323 6201 (soittajat, USA)
+44 (0)20 7162 0025 (soittajat, muut)
Osallistujatunnus: KONE

On demand -taltiointi puhelinkonferenssista on saatavilla osoitteessa www.kone.com myöhemmin samana päivänä.

KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin, ja kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. Vuonna 2007 KONEen liikevaihto oli 4,1 miljardia euroa ja henkilöstömäärä yli 32 500. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan OMX:n Pohjoismaisessa Pörssissä Helsingissä.

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534

Aimo Rajahalme