KONE julkaisee osavuosikatsauksen tammi-syyskuulta 2015 torstaina 22. lokakuuta 2015 klo 12.30

Pörssitiedotteet Julkaistu 08.10.2015

KONE Oyj, pörssitiedote, 8. lokakuuta 2015 klo 9.30

Osavuosikatsaus

KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2015 julkaistaan torstaina 22. lokakuuta 2015 klo 12.30. Raportti on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään torstaina 22. lokakuuta 2015 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45. Tilaisuus on seurattavissa Internetin kautta webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään puhelinkonferenssi, jonka tiedot on esitetty alla.

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssien numerot:

Soittajat, USA: +1 646 254 3363
Soittajat, Iso-Britannia: +44 (0)20 3427 1911
Soittajat, Suomi: 09 2310 1621
Osallistujatunnus: KONE

On demand -taltiointi puhelinkonferenssista on saatavilla osoitteessa www.kone.com myöhemmin samana päivänä.

Katri Saarenheimo, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Henrik Ehrnrooth

Eriikka Söderström
talousjohtaja

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä.  Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, automaattiovia ja integroituja ratkaisuja parantamaan käyttäjäkokemusta rakennuksissa ja niiden välillä.  KONEen palvelut kattavat rakennuksen koko elinkaaren, alkaen suunnittelupalveluista aina laitteiden huoltoon, korjauksiin ja modernisointiin.  Vuonna 2014  KONEen liikevaihto oli 7,3 miljardia euroa ja vuoden 2014 lopulla henkilöstömäärä yli 47 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.