• ETUSIVU
  • Uutiset & taustat
  • Tiedotteet
  • 2012-01-12 KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.-31.12.2011 torstaina 26. tammikuuta 2012 klo 12.30 ja tilinpäätöksen 2011 klo 12.45 (2)

Pörssitiedotteet Julkaistu 12.01.2012

KONE Oyj, pörssitiedote, 12. tammikuuta 2012, klo 9.30

Tilinpäätöstiedote ja tilinpäätös

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2011 julkaistaan torstaina 26. tammikuuta 2012 klo 12.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Tilinpäätös 2011 julkaistaan samana päivänä klo 12.45. Tilinpäätös on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään torstaina 26. tammikuuta 2012 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45. Tilaisuus on seurattavissa internetin kautta webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään puhelinkonferenssi, jonka tiedot on esitetty alla.

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssien numerot:

+358 923 101 527 (soittajat, Suomi)
+1 866 458 40 87 (soittajat, USA)
+44 203 043 2436 (soittajat, muut)
Osallistujatunnus: KONE

On-demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla osoitteessa www.kone.com myöhemmin samana päivänä.

Vuoden 2011 julkaisut ja tiedotteet

Painettu tilinpäätös vuodelta 2011 ilmestyy viikolla 7.

Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2011 julkaistaan vuoden 2012 toisella neljänneksellä. Raportit postitetaan yhtiön postituslistalla oleville tahoille. Raportit voi tilata myös internetin kautta osoitteessa www.kone.com.

KONE Oyj:n vuonna 2011 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com. Lisäksi KONE Oyj on julkaissut yhtiön kotisivuilla koosteen vuoden 2011 pörssitiedotteista. Kooste on saatavilla osoitteessa www.kone.com kohdassa Uutiset & tapahtumat - Lehdistötiedotteet - Vuosikoosteet.

KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin ja tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin. Eri asiakasryhmien tarpeiden ymmärtäminen on ohjannut yhtiön toimintaa jo sadan vuoden ajan. KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. Vuonna 2010 KONEen liikevaihto oli 5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 33 800. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Karla Lindahl, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4441

Henrik Ehrnrooth