• ETUSIVU
  • Uutiset & taustat
  • Tiedotteet
  • 2015-01-15 KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen tilikaudelta 1.1.-31.12.2014 torstaina 29. tammikuuta 2015 klo 12.30 ja tilinpäätöksen 2014 klo 12.45 (2)

Pörssitiedotteet Julkaistu 15.01.2015

KONE Oyj, pörssitiedote, 15. tammikuuta 2015 klo 9.30

Tilinpäätöstiedote ja tilinpäätös

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.-31.12.2014 julkaistaan torstaina 29. tammikuuta 2015 klo 12.30. Tilinpäätöstiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Tilinpäätös 2014 julkaistaan samana päivänä klo 12.45. Tilinpäätös on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään torstaina 29. tammikuuta 2015 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45. Tilaisuus on seurattavissa internetin kautta webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään puhelinkonferenssi, jonka tiedot on esitetty alla.

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssien numerot:

Soittajat, USA: +1 334 323 6203
Soittajat, Iso-Britannia: +44 (0)207 1620 177
Soittajat, Suomi: 09 2313 9202
Osallistujatunnus: KONE

On-demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla osoitteessa www.kone.com myöhemmin samana päivänä.

Vuoden 2014 julkaisut ja tiedotteet

Painettu tilinpäätös vuodelta 2014 ilmestyy viikolla 8.

Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2014 julkaistaan vuoden 2015 toisella neljänneksellä. Raportit postitetaan yhtiön postituslistalla oleville tahoille. Raportit voi tilata myös internetin kautta osoitteessa www.kone.com.

KONE Oyj:n vuonna 2014 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com.

Katri Saarenheimo, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Henrik Ehrnrooth

Eriikka Söderström
talousjohtaja

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, automaattiovia ja integroituja ratkaisuja parantamaan käyttäjäkokemusta rakennuksissa ja niiden välillä. KONEen palvelut kattavat rakennuksen koko elinkaaren, alkaen suunnittelupalveluista aina laitteiden huoltoon, korjauksiin ja modernisointiin. Vuonna 2013 KONEen liikevaihto oli 6,9 miljardia euroa ja vuoden 2013 lopulla henkilöstömäärä yli 43 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.