KONE Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu

Pörssitiedotteet Julkaistu 28.01.2016

KONE Oyj, pörssitiedote, 28. tammikuuta 2016 klo 12.45

KONE Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu

KONE Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu tänään. Virallinen tilinpäätös, joka sisältää konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen, on liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona. Se on saatavilla samassa muodossa myös osoitteessa www.kone.com.

Katri Saarenheimo, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4705

Henrik Ehrnrooth

Eriikka Söderström
talousjohtaja

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, automaattiovia ja integroituja ratkaisuja parantamaan käyttäjäkokemusta rakennuksissa ja niiden välillä. KONEen palvelut kattavat rakennuksen koko elinkaaren, alkaen suunnittelupalveluista aina laitteiden huoltoon, korjauksiin ja modernisointiin. Vuonna 2015 KONEen liikevaihto oli 8,6 miljardia euroa ja vuoden 2015 lopulla henkilöstömäärä oli lähes 50 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.

KONE Tilinpaatos 2015