KONE Oyj:n optio-oikeudet 2004 B päälistalle

Pörssitiedotteet Julkaistu 30.03.2005

KONE Oyj:n vuoden 2004 optio-ohjelmaan liittyvät B-sarjan optio-oikeudet otetaan kaupankäynnin kohteeksi Helsingin Pörssin päälistalle 1.4.2005 alkaen.

Yksi KONE optio-oikeus 2004 B oikeuttaa merkitsemään kolme (3) KONEen B-sarjan osaketta (KONBS) hintaan 24,67 euroa osakkeelta. Optio-oikeuksia on 170.000 kappaletta ja niiden nojalla voidaan merkitä yhteensä 510.000 osaketta. Osakkeiden merkintäaika on alkaa 1.4.2005 ja päättyy 31.3.2009. Vuosittainen merkintäaika on 2.1. - 30.11. yhtiön hallituksen erikseen määrääminä päivinä. Yhtiön jakautumisen vuoksi osakemerkintä ei ole sallittu 1. - 31.5.2005.

Tapio Hakakari
johtaja, hallituksen sihteeri