• ETUSIVU
  • Uutiset ja taustat
  • Tiedotteet
  • 2005-10-13 KONE Oyj:n pro forma -katsaus tammi-syyskuulta sekä osavuosikatsaus kesä-syyskuulta julkaistaan perjantaina 21. lokakuuta 2005

Pörssitiedotteet Julkaistu 13.10.2005

KONE Oyj:n pro forma -katsaus tammi-syyskuulta 2005 sekä osavuosikatsaus kesä-syyskuulta 2005 julkaistaan perjantaina 21. lokakuuta 2005 klo 12.30.

Jakautumisen voimaantuloajankohdasta 1. kesäkuuta 2005 johtuen KONE Oyj:n ensimmäinen tilikausi on 1.6.2005-31.12.2005. Rahoitustarkastuksen myöntämän poikkeusluvan mukaisesti KONE julkistaa kesä-syyskuun 2005 osavuosikatsauksensa siten, että se sisältää myös kolmen kuukauden jakson osavuositiedot heinä-syyskuulta 2005.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuus järjestetään 21. lokakuuta 2005 klo 14.00 osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo. Puhelinkonferenssi (englanninkielinen) analyytikoille ja sijoittajille alkaa klo 16.00 seuraavissa numeroissa:

+1-617-786-2962 (soittajat, USA)
+44-20-7365-8426 (soittajat, muut)
Osallistujatunnus: KONE Corporation

Puhelinkonferenssi on seurattavissa audio webcast -muodossa osoitteessa www.kone.com klo 16.00 alkaen. Pro forma - ja osavuosikatsaus on saatavissa julkaisun jälkeen KONEen Internet-sivuilta osoitteesta www.kone.com. On demand -taltiointi puhelinkonferenssista on saatavilla KONEen Internet-sivuilla myöhemmin samana päivänä.

Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534, sähköposti: sophie.jolly@kone.com

KONE on maailman neljänneksi suurin hissi- ja liukuporrasyhtiö, ja se tarjoaa kattavia ja innovatiivisia ratkaisuja hissien ja liukuportaiden asennukseen, huoltoon ja modernisointiin sekä automaattiovien huoltoon. KONE mahdollistaa päivittäin turvallisen ja esteettömän liikkumisen sadoille miljoonille ihmisille joka puolella maailmaa. KONEen vuotuinen liikevaihto on noin kolme miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 27 000. Yhtiön B-sarjan osake on noteerattu Helsingin pörssissä.
empty