KONE Oyj:n taloudelliset katsaukset vuonna 2008

Pörssitiedotteet Julkaistu 23.10.2007

KONE Oyj julkistaa tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.2007–31.12.2007 perjantaina 25. tammikuuta 2008. Vuosikertomus julkaistaan viikolla 6. Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi maanantaina 25. helmikuuta 2008.

Yhtiö julkaisee vuoden 2008 osavuosikatsaukset seuraavasti:

Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–31.3.2008 tiistaina 22. huhtikuuta 2008
Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.6.2008 tiistaina 22. heinäkuuta 2008
Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.9.2008 tiistaina 21. lokakuuta 2008.

KONE Yrityksenä

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Se tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden kunnossapitoon ja modernisointiin. KONE huoltaa myös rakennusten automaattiovia. Vuonna 2006 KONEen liikevaihto oli 3,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 29 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan OMX:n Pohjoismaisessa Pörssissä Helsingissä.

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534

Aimo Rajahalme