KONE Oyj:n taloudellisten katsausten aikataulu vuonna 2012

Pörssitiedotteet Julkaistu 20.10.2011

KONE Oyj, pörssitiedote, 20. lokakuuta 2011, klo 13.15

KONE Oyj julkistaa tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.2011–31.12.2011 torstaina 26. tammikuuta 2012. Varsinainen yhtiökokous suunnitellaan pidettävän maanantaina 5. maaliskuuta 2012.

Yhtiö julkaisee vuoden 2012 osavuosikatsaukset seuraavasti:

Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–31.3.2012 tiistaina 24. huhtikuuta 2012

Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.6.2012 torstaina 19. heinäkuuta 2012

Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.9.2012 tiistaina 23. lokakuuta 2012

KONE kuuluu alansa johtaviin yrityksiin ja tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin. Eri asiakasryhmien tarpeiden ymmärtäminen on ohjannut yhtiön toimintaa jo sadan vuoden ajan. KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. Vuonna 2010 KONEen liikevaihto oli 5 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 33 800. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Karla Lindahl, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4441

Henrik Ehrnrooth