KONE vahvistaa asemaansa Richmondissa, Virginian osavaltiossa Yhdysvalloissa

Lehdistötiedotteet Julkaistu 01.12.2010

KONE on ostanut hissialan palveluja tarjoavan Virginia Elevator Companyn, joka on jo pitkään toiminut menestyksellisesti suur-Richmondin alueella. Kauppa vakiinnuttaa KONEen aseman yhtenä Virginian osavaltion suurimmista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä.

Virginia Elevator ja KONE yhdistävät hissiliiketoimintansa KONEen nimen alle lähikuukausina. ”Meistä on hienoa saada tällä KONEelle tärkeällä markkinalla toimintaamme mukaan erinomaisia uusia asiakkaita ja työntekijöitä”, sanoo KONEen Amerikan aluejohtaja ja KONEen johtokunnan jäsen Vance Tang.

Virginia Elevator Company on toiminut Richmondin markkinoilla menestyksellisesti vuodesta 1954, jolloin Sid Richmon perusti yrityksen. Yksityisomisteisella yrityksellä on alueellaan johtava asema hissien asennus-, huolto-, korjaus- ja modernisointimarkkinoilla. Sen palveluksessa on tällä hetkellä 38 henkilöä.

Virginia Elevator on nykyisen johtajansa Bob Richmonin ja hänen tiiminsä johdolla saavuttanut vankan aseman Richmondin alueella, yhtiö on tasaisesti kasvattanut hissiliiketoimintaansa ja tarjonnut hyvää asiakaspalvelua. ”Virginia Elevatorin ja KONEen tiimit jatkavat yhdessä laadukkaiden palveluiden tarjoamista molempien yhtiöiden asiakkaille. Toivotamme lämpimästi tervetulleiksi kaupan myötä KONEelle siirtyvät Virginia Elevatorin työntekijät”, Tang toteaa.

Anne Korkiakoski, markkinointi- ja viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4775

2010-12-01 KONE vahvistaa asemaansa Richmondissa, Virginian osavaltiossa Yhdysvalloissa