KONEelle suurtilaus Lontoosta

Lehdistötiedotteet Julkaistu 31.01.2006

KONE on saanut tilauksen toimittaa kaikki hissit Lontoon entiseen pörssitaloon, jonka kunnostuksesta vastaavat Ison-Britannian kolmanneksi suurin rakennuttaja Hammerson ja pääurakoitsija Bovis Lend Lease.

Hissit toimitetaan marraskuun 2007 loppuun mennessä. Tilauksen arvo on noin yhdeksän miljoonaa euroa.

Arvostetun liikerakennuksen kunnostusprojekti koostuu Old Broad Streetillä olevan korkean rakennuksen täydellisestä uusimisesta sekä sen viereen Threadneedle Streetille rakennettavasta kokonaan uudesta rakennuksesta. KONE sai äskettäin menestyksekkäästi päätökseen saman rakennuttajan suuren Bishops Square -projektin. Nyt saatu tilaus vahvistaa edelleen KONEen asemaa yhtenä johtavista hissiyhtiöistä Isossa-Britanniassa, joka on Euroopan merkittävin suurten projektien markkina-alue.

Noud Veeger
aluejohtaja, Pohjois- ja Keski-Eurooppa

Kevin Taylor, johtaja, uudet laitteet, KONE U.K., puh. +44 (0)870 774 8320 Minna Mars, viestintäjohtaja, puh. 0204 75 4501

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Se tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden kunnossapitoon ja modernisointiin. KONE huoltaa myös rakennusten automaattiovia. KONEen vuotuinen liikevaihto on noin kolme miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 27 000. Yhtiön B-sarjan osake on noteerattu Helsingin pörssissä.

2006-01-31 KONEelle suurtilaus Lontoosta