KONEen tilinpäätös 2009 julkaistu

Pörssitiedotteet Julkaistu 26.01.2010

KONE Oyj:n tilinpäätös vuodelle 2009 on julkaistu tänään. Virallinen tilinpäätös, joka sisältää konsernitilinpäätöksen ja emoyhtiön tilinpäätöksen, on saatavissa PDF-tiedostona osoitteessa www.kone.com.

KONE Tilinpäätös 2009 (pdf) >

KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin, ja kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. Vuonna 2009 KONEen liikevaihto oli 4,7 miljardia euroa ja henkilöstömäärä lähes 34 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534

Henrik Ehrnrooth