Osakemerkinnät KONE 2015-optio-oikeuksilla tilikaudella 2019

Pörssitiedotteet Julkaistu 03.12.2018

KONE Oyj, pörssitiedote, 3. joulukuuta 2018 klo 9.45

Osakemerkinnät KONE 2015-optio-oikeuksilla tilikaudella 2019

KONE Oyj:n 2015-optio-oikeudet on listattu Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalla 1. huhtikuuta 2017 alkaen. Yhdellä KONE 2015-optio-oikeudella voi merkitä yhden (1) KONE Oyj:n B-sarjan uuden osakkeen merkintähintaan 30,40 euroa osakkeelta. Osakkeiden merkintäpaikka on Evli Pankki Oyj.

Osakemerkintäaika optio-oikeuksilla 2015 päättyy 30. huhtikuuta 2019.

Osakemerkintöjä optio-oikeuksilla 2015 voidaan tilikaudella 2019 tehdä seuraavasti:

Merkintä-/maksupäivä viimeistäänArvioitu rekisteröintipäiväArvioitu listauspäivä
30.4.2019 15.5.2019 16.5.2019

Jukka Ala-Mello, hallituksen sihteeri, puh. 0204 75 4226

Jukka Ala-Mello

hallituksen sihteeri

Ilkka Hara

talousjohtaja

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2017 KONEen liikevaihto oli 8,9 miljardia euroa ja vuoden 2017 lopulla henkilöstömäärä oli yli 55 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.