KONEen IFRS-tilinpäätöksen vertailutiedot 2003

Pörssitiedotteet Julkaistu 08.04.2004

KONE ottaa raportoinnissaan käyttöön kansainväliset tilinpäätösstandardit (IFRS) 1. tammikuuta 2004 alkaen. Ennen IFRS-standardien käyttöönottoa KONEen tilinpäätökset ovat perustuneet suomalaiseen tilinpäätöskäytäntöön (FAS). KONE julkaisee vertailukelpoiset tilinpäätöstiedot vuodelta 2003 IFRS-standardien mukaisesti esittääkseen uuteen käytäntöön siirtymisestä aiheutuvat oleelliset vaikutukset tilinpäätöksiin.

Pörssitiedote kokonaisuudessaan on luettavissa oheisessa PDF-tiedostossa.

KONEen IFRS-tilinpäätöksen vertailutiedot 2003

Tapio Hakakari
hallituksen sihteeri

Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja

KONE on globaali palvelu- ja konepajayritys, joka on erikoistunut ihmisten ja tavaroiden kuljettamiseen. Se koostuu kahdesta liiketoimintaryhmästä, jotka ovat KONE Hissit ja liukuportaat ja Kone Cargotec. KONE Hissit ja liukuportaat myy, valmistaa, asentaa, huoltaa ja modernisoi hissejä ja liukuportaita sekä huoltaa rakennusten automaattiovia. Kone Cargotec toimittaa tuotteita ja ratkaisuja helpottamaan tavaroiden siirtelyä ja kuormaamista. KONEen B-osake on listattu Helsingin Pörssissä.