KONEen IFRS-tilinpäätöksen vertailutiedot tammi-kesäkuulta ja tammi-syyskuulta 2003

Pörssitiedotteet Julkaistu 18.06.2004

KONE otti raportoinnissaan käyttöön kansainväliset tilinpäätösstandardit (IFRS) 1. tammikuuta 2004 alkaen. Ennen IFRS-standardien käyttöönottoa KONEen tilinpäätökset ovat perustuneet suomalaiseen tilinpäätöskäytäntöön (FAS).

Tässä tiedotteessa on esitetty IFRS:n mukaiset tilinpäätöksen vertailutiedot tammi-kesäkuulta ja tammi-syyskuulta 2003. KONE julkaisi 8. huhtikuuta 2004 vertailukelpoiset tilinpäätöstiedot tammi-maaliskuulta 2003 ja vuodelta 2003. Lisätietoja IFRS-standardeihin siirtymisestä on saatavista 8. huhtikuuta 2004 julkaistusta tiedotteesta ja KONEen vuoden 2003 vuosikertomuksen liitetietojen kohdasta 23.

Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja

Tiedote vertailutietoineen PDF-muodossa

KONE on globaali palvelu- ja konepajayritys, joka on erikoistunut ihmisten ja tavaroiden kuljettamiseen. Se koostuu kahdesta liiketoimintaryhmästä, jotka ovat KONE Hissit ja liukuportaat ja Kone Cargotec. KONE Hissit ja liukuportaat myy, valmistaa, asentaa, huoltaa ja modernisoi hissejä ja liukuportaita sekä huoltaa rakennusten automaattiovia. Kone Cargotec toimittaa tuotteita ja ratkaisuja helpottamaan tavaroiden siirtelyä ja kuormaamista. KONEen B-osake on listattu Helsingin Pörssissä.