Sophie Jolly KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi

Lehdistötiedotteet Julkaistu 15.08.2005

Kauppatieteiden maisteri Sophie Jolly (39) on nimitetty KONE Oyj:n viestintä- ja sijoittajasuhdeosastolle sijoittajasuhdejohtajaksi 1. syyskuuta 2005 alkaen.

Hän raportoi tehtävässään viestintäjohtaja Minna Marsille. Sophie Jolly on toiminut viimeiset kolme vuotta IR-päällikkönä Wärtsilä Oyj:ssä, ja tätä ennen osake- ja johdannaismeklarina pääomamarkkinoilla mm. Alfred Berg Finland Oyj:ssä ja Pankkiiriliike Selinissä.

Kerttu Tuomas
henkilöstöjohtaja

Minna Mars, viestintäjohtaja, puh. 0204 55 4501

KONE on maailman neljänneksi suurin hissi- ja liukuporrasyhtiö, ja se tarjoaa kattavia ja innovatiivisia ratkaisuja hissien ja liukuportaiden asennukseen, huoltoon ja modernisointiin sekä automaattiovien huoltoon. KONE mahdollistaa päivittäin turvallisen ja esteettömän liikkumisen sadoille miljoonille ihmisille joka puolella maailmaa. KONEen vuotuinen liikevaihto on noin kolme miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 27 000. Yhtiön B-sarjan osake on noteerattu Helsingin pörssissä.

2005-08-15 Sophie Jolly KONEen sijoittajasuhdejohtajaksi