KONE Oyj:n taloudelliset katsaukset vuonna 2007

Pörssitiedotteet Julkaistu 24.10.2006

KONE Oyj julkistaa tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.2006–31.12.2006 perjantaina 26. tammikuuta 2007. Vuosikertomus julkaistaan viikolla 6. Varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi maanantaina 26. helmikuuta 2007.

Yhtiö julkaisee vuoden 2007 osavuosikatsaukset seuraavasti:

Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–31.3.2007 tiistaina 24. huhtikuuta 2007
Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.6.2007 perjantaina 20. heinäkuuta 2007
Osavuosikatsaus ajalta 1.1.–30.9.2007 tiistaina 23. lokakuuta 2007.

Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Se tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden kunnossapitoon ja modernisointiin. KONE huoltaa myös rakennusten automaattiovia. Vuonna 2005 KONEen liikevaihto oli 3,2 miljardia euroa ja henkilöstömäärä noin 27 000. Yhtiön B-sarjan osake on noteerattu Helsingin Pörssissä.