Pörssitiedotteet Julkaistu 05.04.2005

Antti Herlin, Ilkka Herlin, Ilona Herlin ja Niklas Herlin ovat 5.4.2005 allekirjoittaneet sopimuksen, jolla on tarkoitus järjestää uudelleen Kone Oyj:n (”KONE”) omistajayhtiöiden, Security Trading Oy:n ja Holding Manutas Oy:n, omistukset sekä niiden KONE- ja muut omistukset. Monivaiheinen järjestely toteutetaan 15.7.2005 mennessä. Tuolloin KONE Oyj on jo jakautunut uudeksi KONE Oyj:ksi ja Cargotec Oyj:ksi (jakautuminen tulee voimaan arviolta 31.5.2005).
Toteutuessaan sopimus johtaa siihen, että Antti Herlinin määräysvallassa olevat uuden KONE Oyj:n osakkeet oikeuttavat yli 20 %:iin osakkeista ja yli 60 %:iin äänistä.
Koko tiedote siihen liittyvine taulukoineen on saatavissa oheisessa pdf-liitteessä.
Tapio Hakakari
johtaja, hallituksen sihteeri
Tapio Hakakari, puh. 0204 75 4226

2005-04-05 Arvopaperimarkkinalain 2 luvun 9 §:n mukainen ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta