KONE julkaisee osavuosikatsauksensa tammi-syyskuulta 2019 keskiviikkona 23. lokakuuta 2019 klo 12.30

Lehdistötiedotteet Julkaistu 09.10.2019

KONE Oyj, lehdistötiedote, 9. lokakuuta 2019 klo 9.30

Osavuosikatsaus

KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi-syyskuulta 2019 julkaistaan keskiviikkona 23. lokakuuta 2019 klo 12.30. Raportti on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Lehdistö- ja analyytikkotilaisuudet

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään keskiviikkona 23. lokakuuta 2019 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45 ja on seurattavissa webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com/sijoittajat. On demand -taltiointi webcast-lähetyksestä on saatavilla myöhemmin samana päivänä. Tilaisuuteen voi osallistua myös puhelinkonferenssin kautta.

USA: +1 323-794-2551
Iso-Britannia: +44 (0)330 336 9105
Suomi: 09 7479 0361
Osallistujatunnus: 7053455

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Sanna Kaje, sijoittajasuhdejohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4705

KONEen tavoitteena on tehdä kaupungeista parempia paikkoja elää. Olemme alallamme yksi maailman johtavista yrityksistä. Valmistamme hissejä, liukuportaita ja automaattiovia sekä tarjoamme ratkaisuja laitteiden huoltoon ja modernisointiin rakennusten koko elinkaaren ajan. Teemme ihmisten liikkumisesta korkeammissa ja älykkäämmissä rakennuksissa turvallista, mukavaa ja luotettavaa. Vuonna 2018 KONEen liikevaihto oli 9,1 miljardia euroa ja vuoden 2018 lopulla henkilöstömäärä oli yli 57 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan Nasdaq Helsinki Oy:ssä.