KONE julkaisee tammi-maaliskuun osavuosikatsauksensa 23.4. klo 12.00

Pörssitiedotteet Julkaistu 15.04.2003

KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi-maaliskuulta julkaistaan keskiviikkona 23. huhtikuuta 2003 noin klo 12.00. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen nähtävillä myös KONEen Internet-sivuilla osoitteessa www.kone.com.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus järjestetään 23.4.2003 klo 14.00 KONE Buildingissa osoitteessa Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssi (englanninkielinen) analyytikoille ja sijoittajille alkaa klo 17.00 numerossa +44 (0) 20 8240 8245. Konferenssi on live webcasting -muodossa seurattavissa osoitteessa www.kone.com klo 17.00 alkaen. On demand -taltiointi tilaisuudesta on saatavilla KONEen Internet-sivuilla 24. huhtikuuta 2003 klo 9.00 alkaen.

Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja

Outi-Maria Liedes

Yhteyksien nopeuttamiseksi pyydämme puhelinkonferenssiin osallistuvia soittamaan porrastetusti yrityksen nimen alkukirjaimen mukaan:

• kello 16.50 A-G
  • kello 16.55 H-N