• ETUSIVU
  • Uutiset ja taustat
  • Tiedotteet
  • 2002-07-18 KONE julkaisee toisen neljänneksen osavuosikatsauksensa 23.7. klo 16.00, puhelinkonferenssi klo 17.00 analyytikoille ja sijoittajille

Pörssitiedotteet Julkaistu 18.07.2002

KONE Oyj:n osavuosikatsaus tammi-kesäkuulta julkaistaan tiistaina 23. heinäkuuta 2002 klo 16.00. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen nähtävillä myös KONEen Internet-sivuilla osoitteessa www.kone.com.

KONE on ostanut kesäkuun puolivälissä runsaat 30 % Helsingin Arvopaperipörssissä noteerattavan Partek Oyj Abp:n osakkeista. Mainitun yhtiön lukuja ei yhdistellä KONEen tammi-kesäkuun osavuosikatsaukseen. Partek Oyj Abp on ilmoittanut julkaisevansa osavuosituloksensa tammi-kesäkuulta perjantaina 26.7.2002.
Puhelinkonferenssi (englanninkielinen) analyytikoille ja sijoittajille alkaa klo 17.00 numerossa +358 800 176 476. Puhelinkonferenssin taltiointi on saatavilla KONEen Internet-sivuilla 24.7.2002 alkaen.
Aimo Rajahalme
talous- ja rahoitusjohtaja
Pekka Sihvola
talousjohtaja