KONE ostaa saksalaisen Klostermann Aufzüge GmbH -hissiyhtiön

Lehdistötiedotteet Julkaistu 20.07.2015

KONE Oyj, lehdistötiedote, 20.7.2015

KONE on ostanut saksalaisen hissien huolto- ja modernisointipalveluja tarjoavan Klostermann Aufzüge GmbH:n. Vuonna 1977 perustettu Klostermann Aufzüge toimii Hernessä Nordrhein-Westfalenissa. Yrityksen huoltokannassa on noin 1 300 hissiä, ja se työllistää noin 40 henkilöä.

"Klostermann Aufzüge tunnetaan luotettavana palveluntoimittajana, ja pyrkimyksemme on jatkaa toimintaa samalla linjalla", toteaa KONE Saksan toimitusjohtaja Axel Berkling. "KONEen ja Klostermann Aufzügen toiminnot sopivat hyvin yhteen. Kaupan myötä pystymme vahvistamaan asemaamme Saksan markkinoilla ja toimimaan entistä lähempänä asiakkaitamme."

Aikaisemmin osoitteessa www.kone.com/tiedotteet julkaistuja uutisia:
23.02.2015: KONE ostaa saksalaisen Janzhoff Aufzüge GmbH  hissiyhtiön

Liisa Kivelä, viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4330, media@kone.com