KONE toimittaa älykkäitä People Flow -ratkaisuja korkeisiin toimistorakennuksiin Hunanin provinssissa Kiinassa

Lehdistötiedotteet Julkaistu 15.12.2014

KONE Oyj, lehdistötiedote, 15.12.2014

KONE toimittaa 51 hissiä Changhsa Kineer International -keskuksen kolmeen toimistorakennukseen Changsassa Hunanin provinssissa Kiinassa. Rakennusten pinta-ala on 3,5 hehtaaria ja korkeus 220 metriä, ja niiden valmistuttua vuonna 2017 niiden arvioitu päivittäinen kävijämäärä on 6000.

Laadukkaan palvelun sekä hissien luotettavuuden ja tehokkuuden varmistamiseksi Changsha Kineer International  keskuksen tornitaloihin asennetaan KONE E-Link(TM)- valvontajärjestelmä, joka valvoo hissien toimintaa ja rakennuksen liikennevirtoja. Järjestelmä käyttää rakennuksen LAN-verkkoa, jolloin kaikkia järjestelmään liitettyjä hissejä voidaan valvoa ja seurata tavallisella tietokoneella graafisen ohjelman avulla. KONE E-Linkin liikennenäkymät ja raportit tarjoavat tarkat tiedot laitteiden tilasta, kysynnästä, suorituskyvystä ja hissien käytettävyydestä rakennuksessa.

Rakennuksiin asennetaan 44 KONE MiniSpace(TM)  hissiä ja seitsemän KONE S MonoSpace® -hissiä. Tilaus käsittää myös laitteiden kaksivuotisen kunnossapitosopimuksen.

"Olemme ylpeitä saadessamme toimittaa älykkäitä People Flow  ratkaisuja Changsha Kineer International  keskukseen ja auttaa rakennuksen työntekijöitä ja vierailijoita liikkumaan sujuvasti myös päivän ruuhkaisimpina aikoina", sanoo KONEen Kiinan aluejohtaja William B. Johnson.

Rakennuksen on suunnitellut Hunan Architectural Design Institute, sen rakennuttaja on Kineer Real Estate Co., Ltd ja pääurakoitsijana toimii Kiinan valtiollinen rakennusyhtiö CSCEC.

Tilaus kirjattiin vuoden 2014 kolmannelle neljännekselle.

Aikaisemmin osoitteessa www.kone.com/tiedotteet julkaistuja lehdistötiedotteita:
24.03.2014: KONE toimittaa hissit Zhonghai International Centeriin Chengduun Sichuanin provinssissa Kiinassa
10.1.2014: KONE toimittaa ekotehokkaita People Flow  ratkaisuja toimistopilvenpiirtäjään Tianjinin finanssialueelle
27.12.2013: KONEelle tilaus Kiinan Guangxin provinssin korkeimpaan rakennukseen
15.11.2013: KONE toimittaa People Flow -ratkaisuja kymmenen tornin asuin- ja liiketoimintakeskukseen Wuhaniin Kiinaan

Max Alfthan, markkinointi- ja viestintäjohtaja, KONE Oyj, puh. 0204 75 4775, media@kone.com

KONE on yksi maailman johtavista hissi- ja liukuporrasyhtiöistä. Tavoitteenamme on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä, liukuportaita, automaattiovia ja integroituja ratkaisuja parantamaan käyttäjäkokemusta rakennuksissa ja niiden välillä. KONEen palvelut kattavat rakennuksen koko elinkaaren, alkaen suunnittelupalveluista aina laitteiden huoltoon, korjauksiin ja modernisointiin. Vuonna 2013 KONEen liikevaihto oli 6,9 miljardia euroa ja vuoden 2013 lopulla henkilöstömäärä oli yli 43 000. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.