Matti Alahuhta to Join BT Group Board

Lehdistötiedotteet Julkaistu 12.01.2006

KONEen toimitusjohtaja Matti Alahuhta on nimitetty BT Groupin (British Telecom) hallituksen jäseneksi 1. helmikuuta 2006 alkaen.

British Telecom on yksi maailman johtavista tietoliikenneratkaisujen ja -palvelujen tarjoajista, ja se toimii yli 140 maassa. Yhtiön palvelut kattavat paikalliset, kansalliset ja kansainväliset tietoliikennepalvelut, laajakaista- ja Internet -tuotteet ja palvelut sekä IT-ratkaisut. British Telecomin vuosittainen liikevaihto on noin 18,6 miljardia puntaa ja henkilöstön määrä 105 000.

Matti Alahuhdan ansioluettelo ja valokuvia on saatavilla KONEen Internet-sivuilla www.kone.com. Lisätietoja British Telecomista on saavilla yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.bt.com. Muut lisätiedot tiedottaja Heli Aalto, KONE Oyj, puh. 0204 75 4504.