Minna Mars KONE Oyj:n viestintäjohtajaksi

Lehdistötiedotteet Julkaistu 30.03.2004

Kauppatieteiden maisteri Minna Mars, 40, on nimitetty KONE Oyj:n viestintäjohtajaksi 1.5.2004 alkaen. Marsin vastuualueena on konserniviestintä ja sijoittajasuhteet, ja hän raportoi henkilöstöjohtaja Kerttu Tuomakselle.

Minna Mars on toiminut seitsemän viime vuotta sijoittajaviestinnän konsulttina ja yrittäjänä. Tätä ennen hän toimi mm. konserniviestintätehtävissä Metsä-Serlassa ja IVO-yhtiöissä sekä konsulttina Lontoossa.

Tapio Hakakari
hallituksen sihteeri

Kerttu Tuomas
henkilöstöjohtaja

Kerttu Tuomas, henkilöstöjohtaja, puh. 0400 626 825

KONE on globaali palvelu- ja konepajayritys, joka on erikoistunut ihmisten ja tavaroiden kuljettamiseen. Se koostuu kahdesta liiketoimintaryhmästä, jotka ovat KONE Hissit ja liukuportaat ja Kone Cargotec. KONE Hissit ja liukuportaat myy, valmistaa, asentaa, huoltaa ja modernisoi hissejä ja liukuportaita sekä huoltaa rakennusten automaattiovia. Kone Cargotec toimittaa tuotteita ja ratkaisuja helpottamaan tavaroiden siirtelyä ja kuormaamista. KONEen B-osake on listattu Helsingin Pörssissä.