• ETUSIVU
  • Uutiset & taustat
  • Tiedotteet
  • 2010-01-15 KONE julkaisee tilinpäätöstiedotteen ja tilinpäätöksen tilikaudelta 1.1.–31.12.2009 tiistaina 26. tammikuuta 2010 klo 12.30

Pörssitiedotteet Julkaistu 15.01.2010

KONE Oyj:n tilinpäätöstiedote tilikaudelta 1.1.–31.12.2009 julkaistaan tiistaina 26. tammikuuta 2010 klo 12.30. Tiedote on julkaisemisen jälkeen nähtävillä osoitteessa www.kone.com.

Tilinpäätös julkaistaan PDF-muodossa tilinpäätöstiedotteen liitteenä sekä osoitteessa www.kone.com tuloksen julkaisemisen jälkeen.

Suomenkielinen lehdistötilaisuus järjestetään tiistaina 26. tammikuuta 2010 klo 14.15.

Englanninkielinen analyytikkotilaisuus alkaa klo 15.45. Tilaisuus on seurattavissa Internetin kautta webcast-lähetyksenä osoitteessa www.kone.com. Tilaisuuden yhteydessä järjestetään puhelinkonferenssi, jonka tiedot on esitetty alla.

Tilaisuudet järjestetään osoitteessa KONE Building, Keilasatama 3, Espoo.

Puhelinkonferenssien numerot:

+1 866 458 4087 (soittajat, USA)
+44 203 043 2436 (soittajat, muut)
Osallistujatunnus: KONE

On demand -taltioinnit puhelinkonferensseista on saatavilla osoitteessa www.kone.com myöhemmin samana päivänä.

Vuoden 2009 julkaisut ja tiedotteet

Painettu tilinpäätös vuodelta 2009 ilmestyy viikolla 7.

Erillinen yritysvastuuraportti vuodelta 2009 julkaistaan vuoden 2010 toisella neljänneksellä. Raportit postitetaan kaikille KONEen osakkeenomistajille ja niille, jotka ovat yhtiön postituslistalla. Raportit voi tilata myös Internetin kautta osoitteessa www.kone.com.

KONE Oyj:n vuonna 2009 julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet ovat nähtävissä yhtiön kotisivuilla osoitteessa www.kone.com.
Vuosikooste 2009.pdf

KONEen tavoitteena on tarjota paras käyttäjäkokemus kehittämällä ja toimittamalla ratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten liikkumisen rakennuksissa sujuvasti, turvallisesti, mukavasti ja viivytyksettä yhä enemmän kaupungistuvassa ympäristössä. KONE tarjoaa asiakkailleen edistyksellisiä hissejä ja liukuportaita sekä monipuolisia ratkaisuja niiden huoltoon ja modernisointiin, ja kuuluu alansa johtaviin yrityksiin. Vuonna 2008 KONEen liikevaihto oli 4,6 miljardia euroa ja henkilöstömäärä yli 34 800. Yhtiön B-sarjan osake noteerataan NASDAQ OMX Helsinki Oy:ssä.

Sophie Jolly, sijoittajasuhdejohtaja, puh. 0204 75 4534

Henrik Ehrnrooth